Nápoveda

Informácie pre zákazníkov O2

Ako si aktivujem predplatné Voyo cez O2?

Predplatné si aktivujte v O2 aplikácii v sekcii Predplatné. Aktiváciu dokončíte kliknutím na tlačidlo „Aktivovať predplatné“, ktoré vás presmeruje na stránku poskytovateľa, kde si vytvoríte účet alebo sa prihlásite so svojimi existujúcimi údajmi. Tlačidlo „Aktivovať predplatné nájdete v O2 aplikácii alebo v e-maile, ktorý ste dostali pri vybraní aplikácie. 


Čo ak som si už zakúpil predplatné k službe Voyo predtým?

Ak chcete využívať predplatné cez O2, nesmiete mať na vašom Voyo účte aktívne žiadne predplatné. Ak na účte Voyo už máte platné predplatné, musíte počkať do skončenia platnosti aktuálneho predplatného a následne si budete môcť uplatniť predplatné cez O2. 

Ako zruším predplatné Voyo?

Ak už predplatné Voyo nechcete ďalej využívať, môžete si ho (po uplynutí 30 dní od predplatenia alebo od poslednej zmeny) zrušiť v detaile služby v O2 aplikácii. Počas 30-dňového obdobia je možné zrušenie vopred naplánovať, prebehne však až po skončení tohto obdobia.


Nenašli ste čo ste hľadali?

Ak máte ďalšie otázky k službe Voyo alebo potrebujete poradiť, napíšte nám prostredníctvom kontaktného formulára.