Nápoveda

Informácie pre zákazníkov DIGI SLOVAKIA

Ako sa prihlásim do služby Voyo?

Pre prihlásenie použite tlačidlo „Prihlásiť cez operátora“, vyberte operátora DIGI SLOVAKIA a zadajte prihlasovacie údaje, ktoré ste zadali pri registrácii v DIGI pre službu Voyo alebo použite prihlasovacie údaje pre DIGI GO.

Ako sa prihlásim do TV aplikácie?

Pre prihlásenie je potrebné mať nainštalovanú aplikáciu Voyo v smart TV. Postup pre prihlásenie:

  1. Po kliknutí na "Prihlásiť" je potrebné "Vybrať operátora" DIGI SLOVAKIA a kliknúť na "Prihlásiť".
  2. Otvorte odkaz: https://voyo.digislovakia.sk/login a zadajte prihlasovacie údaje od DIGI SLOVAKIA.
  3. Následne do políčka "PIN" vložte kód zobrazený v TV a kliknite na "Spárovať".

Ako si obnovím zabudnuté heslo?

Pre obnovenie hesla použite odkaz na stránky DIGI: https://heslo.digislovakia.sk/. Ak si nepamätáte prihlasovacie meno, kontaktujte operátora na čísle 0850 211 112.

Aký je rozdiel medzi Voyo štart a Voyo plná verzia?

Voyo štart umožňuje prehrať 5 videí každých 30 dní, ako benefit k vybraným službám od DIGI. Prostredníctvom Voyo štart môžete sledovať všetky tituly knižnice Voyo okrem Prémiového Voyo obsahu (Voyo Originál, Voyo Špeciál, Voyo Film), športu,  živého vysielania a funkcie Sťahovania do offline režimu. 

Voyo plná verzia ponúka neobmedzený prístup ku všetkým titulom knižnice Voyo.

Ako bude prebiehať platba za Voyo plná verzia?

Platba prebieha prostredníctvom faktúry od DIGI SLOVAKIA. Všetky otázky ohľadom fakturácie a predplateného obdobia, prosím, smerujte priamo na operátora prostredníctvom telefónneho čísla 0850 211 112.

Mám Voyo štart, ale chcem sledovať Prémiový Voyo obsah. Čo mám spraviť? 

Voyo plnú verziu je možné aktivovať v časti Moje predplatné kliknutím na „Aktivovať predplatné“. O úspešnej aktivácii Voyo plná verzia Vás informuje operátor prostredníctvom SMS (e-mailu). Zmena môže trvať niekoľko minút. 

V prípade, že ste si práve aktivovali Voyo štart, požiadať o zmenu na Voyo plná verzia je možné až nasledujúci deň.

Ako zruším Voyo plná verzia? 

Pre zmenu predplatného na Voyo štart kontaktujte prosím zákaznícku linku DIGI SLOVAKIA  na čísle 0850 211 112. 

Potrebujem aplikáciu Voyo v mojom zariadení? 

Pre sledovanie titulov v rámci Voyo štart alebo Voyo plná verzia, odporúčame mať vždy aktuálnu verziu aplikácií Voyo. Zoznam podporovaných zariadení s návodmi pre inštaláciu sa nachádza na odkaze: https://voyo.markiza.sk/podporovane-zariadenia.

Nenašli ste čo ste hľadali? 

Ak máte ďalšie otázky k službe Voyo alebo potrebujete poradiť, napíšte nám pomocou kontaktného formulára.