Nápoveda

Informácie pre zákazníkov Telekomu

Ako sa prihlásim do služby Voyo?

Pre prihlásenie použite tlačidlo „Prihlásiť cez operátora“, vyberte operátora Telekom a zadajte prihlasovacie údaje obdržané od Telekomu.

Ako sa prihlásim do TV aplikácie?

Pre prihlásenie je potrebné mať nainštalovanú aplikáciu Voyo v smart TV. Postup pre prihlásenie:

  1. Po kliknutí na "Prihlásiť" je potrebné "Vybrať operátora" Telekom a kliknúť na "Prihlásiť".
  2. Otvorte odkaz: https://link.telekom.sk/voyo/login a zadajte prihlasovacie údaje od Telekomu.
  3. Následne do políčka "PIN" vložte kód zobrazený v TV a kliknite na "Spárovať".

Ako si obnovím zabudnuté heslo?

Pre obnovenie hesla použite odkaz na stránky Telekomu: https://loginpage.magio.tv/resetpass.

Aký je rozdiel medzi Voyo štart a Voyo plná verzia?

Voyo štart umožňuje prehrať 5 videí každých 30 dní, ako benefit k vybraným službám od Telekomu. Prostredníctvom Voyo štart môžete sledovať všetky tituly knižnice Voyo okrem Prémiového Voyo obsahu (Voyo Originál, Voyo Špeciál, Voyo Film), športu,  živého vysielania a funkcie Sťahovania do offline režimu. 

Voyo plná verzia ponúka neobmedzený prístup ku všetkým titulom knižnice Voyo.

Ako bude prebiehať platba za Voyo plná verzia?

Platba prebieha prostredníctvom faktúry od Telekomu. Všetky otázky ohľadom fakturácie a predplateného obdobia, prosím, smerujte priamo na operátora prostredníctvom telefónneho čísla 0800 123 456

Mám Voyo štart, ale chcem sledovať Prémiový Voyo obsah. Čo mám spraviť? 

Voyo plnú verziu je možné aktivovať v časti Moje predplatné kliknutím na „Aktivovať predplatné“. O úspešnej aktivácii Voyo plná verzia Vás informuje operátor prostredníctvom SMS (e-mailu). Zmena môže trvať niekoľko minút.

V prípade, že ste si práve aktivovali Voyo štart, požiadať o zmenu na Voyo plná verzia je možné až nasledujúci deň.

Ako zruším Voyo plná verzia? 

Pokiaľ si prajete prejsť na Voyo štart, môžete tak urobiť v častiMoje predplatné. Tu je potrebné kliknúť na „Zmeniť typ predplatného“ a následne potvrdiť výber Voyo štart kliknutím na „Zmeniť predplatné“. Zmena sa prejaví v novom zúčtovacom období.

Upozorňujeme, že tlačidlo „Zrušiť“ nie je pre prechod na Voyo štart funkčné. V prípade, že ste dostali SMS o aktivácii Voyo plná verzia, požiadať o zmenu na Voyo štart je možné nasledujúci deň. 

Potrebujem aplikáciu Voyo v mojom zariadení? 

Pre sledovanie titulov v rámci Voyo štart alebo Voyo plná verzia, odporúčame mať vždy aktuálnu verziu aplikácií Voyo. Zoznam podporovaných zariadení s návodmi pre inštaláciu sa nachádza na odkaze: https://voyo.markiza.sk/podporovane-zariadenia.

Nenašli ste čo ste hľadali? 

Ak máte ďalšie otázky k službe Voyo alebo potrebujete poradiť, napíšte nám pomocou kontaktného formulára.